Liten

Denna vecka har vi startat upp här hemma på våran gata genomförkylda med feber. Dagarna är långa. Vissa av oss fylls dock med mer energi än andra av Alvedon. Det är lycka när mannen min kommer hem och jag får bädda ner mig i sköna sängen. Att sova är underskattat. Nödvändigt. Håller tummarna för att L orkar iväg till dagis i slutet av veckan. Det är svårt att få de små att vila. De leker rundor och febern kommer som ett brev på Posten. Själv har jag ingen energi. Bara att skriva detta inlägg får huvudet att dunka. Det killar i öronen. Svider i halsen och kittlas i bihålerna. Jag avskyr att vara sjuk. Det stressar mig något galet.


























Bilder: NikonD3100.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Farmor Gun

Vackra bilder på vackra Liam

jättefint, bli frisk snart, kram

2011-09-07 @ 09:27:58
Postat av: Jennie

Alltså jag älskar verkligen Liams frisyr, han är SÅ himla fin och söt.

Krya på er!

2011-09-07 @ 10:35:48
URL: http://jempie.se
Postat av: Mamma och mormor

Så fina bilder på mormors älskling. Det verkar vara en bra kamera och det blir bättre och bättre dag för dag.Kramis mamma

2011-09-07 @ 11:13:50
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

BRA BILDER! Vad fin han är stora/lilla L!



Krya på er.



kram,

emelie

2011-09-08 @ 10:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0