Minlillaträapaochjag

I samarbete med Länna Möbler håller underbaraste House Of Philia en tävling där vinsten är Mateusporslin för 5000kronor. Självklart vill vi hemma på våran gata i stan pröva lyckan med ett litet tävlingsbidrag genom att som många gånger tidigare visa upp min favoritprodukt ur Länna Möblers sortiment.

Kay Bojesens trä apa för Rosendahl var kärlek vid första ögonkastet. Den lilla trä apan i teak vann mitt hjärta från första stund. Inte kunde jag vänta. För mig har ting själ. Denna lilla trä apa han var helt enkelt min. Kan inte med ord beskriva glädjen då apan flyttade in hemma på våran gata i stan. Andra kallar det materiella ting. Jag välkomnar apan till familjen. Han förmedlar en känsla av barnslig nyfikenhet och leklust. Håller vårt hem levande.













Länna Möbler



Håll nu tummarna för att vår lilla apa skänker oss ytterligare lite lycka!


Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Jag håller självklart tummarna!



kram,

emelie

2011-09-15 @ 21:05:35
Postat av: Micaela

Jag har minsann vart här inne förrut, fast inte kommenterat=) Ni bor sååå SNYGGT!

2011-12-22 @ 13:12:17
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0