BabyLek

Då var vi hemma från rundan på stan. Hjälp vad det känns att jag är stor och tung nu. Längtar att kunna röra mig fritt igen. Vi var i leksaksbutiken och liten fick med en pruttkudde hem. Plus lite lördagsgodis. Vi har vänt och vridit på lego, Star Wars och vattenpistoler. Tror någon redan längtar till nästa födelsedag ;) Ja något alldeles speciellt ska han såklart få när lillasyster anländer. Blir antagligen något lego. Kanon med leksaker som underhåller barnen. Idag är alldeles för många leksaker "färdiga" i butik. Hur roligt är det egentligen att leka med något som pratar och kör själv?







Söta babyleksaker från Disney. Tror jag ska ta mig en titt i källaren vad vi har kvar från Liam. Har en garderob fylld med babyting. Bilbarnstolen, BabyBjörnen och Babysittern är tre ting som får flytta upp i lägenheten innan vi kommer hem med lillasyster!

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: jag hade mkt rosa till Lo förut då jag tyckte hon passade i det. Men nu med tiden ahr det övergått det rött och turkost :)

2012-04-14 @ 21:37:06
URL: http://endenise.se
Postat av: Lina

Men så fina leksaker är så himla roligt att köpa leksaker till onga, vi har verkligen tok mycket nu så nu får jag försöka hålla mig eller rensa lite och göra plats för annat :P

Hoppas allt är bra med er! Kram

2012-04-14 @ 22:32:27
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0