Blomster

Går inte med ord att beskriva hur trött jag är nu. På barnmorskans order har jag ätit extra järn nu i cirka två veckor men jag känner att jag antagligen behöver mer. Förtillfället orkar jag ingenting och det får humöret att svänga. Idag har jag stannat i sängen till lunch. Har städat av lite och ordnat med räkningarna. Även eftermiddagen tänkte jag fortsätta i sängen. Det blir mycket vila nu men det är det jag behöver. Har dock lovat mina två pannkakor  till middag så det ska jag självklart ordna. Sen är jag lite sugen på att baka något gott till kvällen.







Fick SÅ fina liljor av lillebror med sällskap i helgen. Älskar att ha färska blommor på bordet. Dessa luktar dessutom rikigt rent!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, liljor är så fantastiskt fint! Jag blir dock lite allergisk om de doftar för starkt.



Fick tips om att dricka apelsinjuice till alla måltider, då tar man upp järnet bättre som finns naturligt i kosten!

2012-04-24 @ 18:07:22
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0