ChokladMuffin

Jag är så obeskrivligt trött. Liten väckte mig tiiiidigt imorse och har inte låtit mamma vila sedan dess. Mannen är på golftävling och då är vi bara en som ska hämta, göra om, torka, fylla på, blåsa, trösta, hitta på osv. Nu har jag bara ett barn att ta hand om och en ganska lätthanterlig fyraåring till sådann men medecinerna, dåligt nattsömn och järnbrist gör sitt.















Att baka är ett bra tidsfördriv. Vi väntar nämligen lillebror med sällskap på fika närsom så det passar ju lite extra bra med nybakt hemma idag. Det blir mest stillsamma ting vi finner på för tillfället. Lego, rita, baka, pyssla och film. Min ork finns tyvärr inte för något annat. Tur mannen kommer hem tidigare idag och kan ta med L till parken!

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysigt! Håller tummarna för morgondagen.

2012-04-22 @ 14:58:12
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Så skoj att hjälpa mamma att baka :) Fina bilder..kram

2012-04-24 @ 11:32:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0