Fira En Prinsessa

Godmorgon L.Ö.R.D.A.G!

Liten väckte oss tiiidigt idag. O, jag som verkligen hade lust till sovmorgon. Så skönt det var när de små alltid sov mitt på dagen. Då visste man att man kunde få en paus och vila för en stund. Nu är det håll i gång till senast åtta ikväll. Det här med sovtider är ngt jag reflekterat över att alla föräldrar skriver/talar om. Säkert totalt ointressant för dem som inte har barn men när man är i situationen "omjagbaraficksovaliiiitetill!" blir det prio ett på rutinlistan. Nock om det. Planen för dagen är att mannen ska till golfbanen (Jag är verkligen en stöttande golfhustru! ;)) några timmar medan jag och Liam promenerar ner till staden för inköp av lörddagsgodis. I eftermiddag ska vi hem till Linn (Filippas Gudmor), Henrik och sötaste Leia. Prinsessan fyller två år imorgon och ska självklart firas med presenter redan ikväll.







Köpte en söt liten väska från HM, Hello Kitty halsband och armband HM, hårband, hårspännen och Hello Kitty läppbalsam från affären. Totalt jätteflickigt. Dock fick hon bilar av oss i senaste paketet. Älskar köpa presenter!

Kommentarer
Postat av: Frida

Mysigt! Känner igen det där med golfbanan. Min kära sambo har dock lovat att ta med sig vagnen i sommar :-)

2012-04-14 @ 10:33:28
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0