Jag Saknar Dig

A. Kom hem. Jag saknar dig. Den här sociala kontakten är viktig nu. Även om vi ibland bara sitter i varsin del i soffan. Vet jag att du är här. Gör mig hel. Men jag unnar dig att få komma hemifrån och bara vara ett tag. Världens bästa man.

Jag och L har haft mysigt fikabesök, ätit middag och ser nu på film. Jag har ont, ont i svanken. Tror minsann att lilla fröken fixerar sig. Liam fixerade sig tidigt och jag har molnande värk precis som då. Svar på det får vi på måndag. Jag som tidigare bara sett fram till andra UL börjar bli galet nervös. Låt allt vara fint med vår lilla tös. (?) 

Annars händer här inte mycket. Jag känner mig som Maria Montazami. Går runt här hemma och flytar rundor på ting. Ena sekunden trött på allt. Andra helt nöjd. Försöker låta bli att få nya ideèr. Retar mig förfärligt på att sofföverdraget glider rundor. Funderar på om jag ska låta fjärilen och mobilen vara över spjälsängen eller om det är för mycket? Kanske ska där bara vara en stor vit rosett. Känner mig för trött för att ta några beslut. Kanske lika bra det.





Har inte haft lust till kameran idag så jag visar er några bilder ur arkivet på några söta bodysar till prinsessan från Levis. Ni hittar dem HÄR!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0