Maman På Ärten

Upp Och Hoppa Allihoppa!

Idag är det FREDAG och helg tillsammans med familjen väntar. Vi har ingenting speciellt planerat. En promenad vid havet kanske och städdag på gården på söndag. Annars tar vi det med ro. Lite trisst men det är precis vad vi behöver nu. Lugn. Härligt var det iallafall att vakna idag. Till ett nystädat hem. Vi fann den sista energin igår och startade projekt veckostäd. Dessutom blev det hemma SPA för mamman medan mannen nattade L. Med nytonat hår känner jag mig som en annan människa. Iallafall för en stund. Solen lyser ute så jag tror jag ska ta en promenad till ICAN för att handla några ting vi glömde. För att komma ut lite innan jag bäddar ner mig igen.


Man ska tillvara på de där dagarna. När det mesta känns underbart. Dock.
Ska man tro sagan. Är jag ingen prinsessa . För jag sover i världens skönaste säng varje natt men känner ändå en "ärta" under madrassen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0