Överaskning

Medan mannen och L varit ute på fiskeäventyr (L var L.Y.C.K.L.I.G som haft en gädda på kroken) ordnade jag med en liten överaskning här hemma.



Har letat efter den här tejpen sedan länge tillbaka. Vet att den fanns på DesignTorget men tagits ur produktion. Nu fann jag den på Inreda.com och vart glad. Ska jag vara ärlig är det en present även till mig. Jag har haft lite svårt för den där skrik gröna bilmattan vi haft hittills.



Tata. Bilbana direkt på golvet.



Vrrrrooooooooooooooooooooom.

Älskar att göra ting för mina två/tre. Nu ser vi på Pettson och Findus. Snart tid att duscha och natta skatten. Sen tänkter jag ordna med chokladpudding som kvällsmys!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men så fiffigt! Albin är nog rätt sugen på en bilmatta men det har inte blivit någon ännu, just för att jag inte tycker de är så värst fina....är tejpen lätt å ta bort sen eller blir det massa klister kvar på golvet? Kram!

2012-04-15 @ 19:33:11
URL: http://minatvasmatroll.blogspot.com
Postat av: Elin - mamma till Alicia

Men va smart! :)

2012-04-15 @ 22:18:14
URL: http://elinvictoria.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Å, sådan tejp har jag också kikat på! Vi har bilmatta som Hugo komemr ha svårt att släppa taget om - men om jag lockar med denna tejp så kaaaaanske...



kram,

emelie

2012-04-16 @ 08:09:30
Postat av: Jennie

Rolig tejp! Kanske vore något för Molly.

2012-04-16 @ 14:31:08
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0