Pojke/Flicka

Oj. Vilken total urladdning det blev här hemma i eftermiddag. All oro som har varit, alla tankar inför och så lättnad över positiva besked. Nu känner jag mig om möjligt ännu mer utmattad. Sådär som man gråter för ingenting. För att allt är bra. Är så innerligt glad att i kommer få vara med i det ögonblick som vi missade med Liam. Att få höra bebis skrika för första gången och doktorn säga "Det blev en...!"

För TÄNK OM det är en pojke där inne ändå. Så konstigt det skulle kännas nu när vi hela tiden tänk flicka. Från början kändes det helt tokigt att vi skulle bli flickföräldrar men nu när tiden gått känns det tokigt att det skulle vara någon annan än vår Filippa där inne.







Ovan. Ett tips. Till pojke och flicka. Sötaste boken med Peter Rabbit/Pelle Kanin av Beatrix Potter som jag snöat in totalt på. Med gossedjur och sötaste kartongen. Perfekt doppresent. Ni hittar den i sortimentet hos...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Varför plötsligt denna pojk/flick-tvekan? hihi vad spännande, skulle det alltså kunna vara så att det INTE är en Filippa? Har ju inte tagit reda på könet någon gång själv så jag vet inte vad de brukar säga, men det är alltså inte hundra att det är en tjej? Sjukt spännande ju!

:-D

Men jag tror nog ni såg rätt första gången, det är bergis en liten tjej.

Vad härligt att allt gick så bra med samtalen och besöken, förstår att ni är lättade!!!

Kram

J

2012-04-23 @ 20:19:09
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0