Sol Ute Sol Inne Sol I Sinnet

G.O.D M.O.R.G.O.N !!!

Hemma på våran gata i stan fick maman sova till halv elva idag (!!!) Tackarrr för det. Dessutom har mannen tagit med L på fisketur så jag bara latar mig här hemma idag. Ligger på öppet fönster och hör vårfåglarna kvittra utanför. Det är varmt och jag njuter.



Det var inte bara söta Leia som fick presenter igår. Nej de överaskades med paket både till L (som fick en kulpåse som han inte släppt taget om sedan dess!) och till gravido mamma. Som fick denna SÖTA klänningen från HM och en superfiiiin filt som gudmor sytt alldeles själv.



Partytrick. Klänningen stannar själv kvar på magen.



Som jag längtar tills vår prinsessa är ute och vi får pussa på henne!

Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Vilken ur tjusig klänning :)

2012-04-15 @ 13:39:20
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Vilken underbart söt klänning!



Kram,

emelie

2012-04-16 @ 08:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0