Till Babyn Från POP

Ska inte trötta ut er med detaljerna om min dag hittills. Istället vill jag tipsa er flickmamor där ute att POP har fått in massor av sött i lila,rosa och prickigt till era små.










PoP må vara i en högre prisklass men deras kvalitet är oslagbar. Allt vi har köpt därifrånn till L har vi kunnat spara till lillasyster. Misstänker att dessa söta kommer ta slut fort i butik!!!

TILL MARIE: Tack för din söta kommentar. Liam döptes 2008 och jag vet inte om de kalasdekorationerna fortfarande finns i butik. Googla på Le Petit Prince. Håller tummarna att du finner dem!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Blev så glad när jag vann två presentkort på Po.P á 200kr. Blev en shoppingtur där i helgen. Köpte en solhatt till Vilma - deras är oslagbara (med 50 i solkydd)!

2012-04-17 @ 11:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0