Trötter

Inte så mkt att skriva om. Resterande del av dagen har jag nämligen spenderat i sängen med nya Elle Interiör och Play. Sen har jag sovit ett visst antal timmar förmycket men det var välbehövligt. Sover ändå så dåligt om natten så det gör välan inget om man sover bort några timmar extra av dagen. Skönt var det i vart fall.



Mina killar var på golfbanan efter dagis så jag har även hunnit med att sortera bland lite papper och laga middag (händer nästan aldrig numera är det mannen som är kock här hemma). Nu tror jag det är tid för ett parti Yatzy innan L ska nattas!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Vad roligt att du gillar att titta in hos mig. Det är alltid kul att hitta nya bloggar att läsa! :) Jag önskar jag kunde sova ett par timmar varje dag. Men tiden finns inte! Kramar

2012-04-12 @ 20:19:36
URL: http://zaraholine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0