Cirkus i Stadsparken

Mannen har spenderat gårdagen med att träna golf inför dagens tävling i Halmstad. Vilket innebär att jag varit golfänka med båda barnen hemma. Behöver jag skriva att jag är trött nu. Men vi har haft två riktigt bra dagar. Igår hade vi heldag i stadsparken med obligatorisk matning av ankorna och lek som avslutades med Cirkus. Riktigt roligt hade vi. Jag och L. Skrattade högt. Lillasyster sov gott i vagnen och jag/L njöt tiden tillsammans bara vi. Denna dagen har dock inte gett tillfälle för lika mycket mys tid med mamma för L då Filippa har varit vaken mer eller mindre hela dagen. Dock har vi hunnit med att plocka lördags godis, en tur till biblioteket, lunch på stan, ännu en tur till parken och övrig lek här hemma. Det här med att vara mamma till två är inte det enklaste alla gånger. Prioritera, se i förväg och dela lika.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskade L och F.
 
Nu är jag trött och tänker ägna resterande del av kvällen framför TV:n med jordgubbar med mjölk!

Kommentarer
Postat av: Christin

Vad roligt med en utedag i parken!

2012-08-12 @ 14:00:46
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Emõke

Ser härligt ut :) Grattis till den nya familjemedlemmen!! Hon är underbar :)

Svar: Tack så mkt... det tycker vi med;)
VISA HELA MIN PROFIL

Postat av: Malin

Kikar in.. Vart har du köpt star Wars tshirten?

Svar: Tror jag köpte den på Nelly eller hos Oii Design. KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-08-12 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0