SyskonKärlek

Underbar söndag med sovmorgon, långfrukost, fix här hemma, lunch på golfbanan, vila på eftermiddagen och god söndagsmiddag alla samlade vid middagsbordet. Där mellan massor av trots. Varje moment. Med en hel del skrik. Och massor av tålamod.
 
 
 
 
 
 
Världens vackraste barn igår efter bad.
 
Nu vila i soffan. Jag känner mig delad på mitten. F är mammig, L är mammig och A säger att han är Mikaelig. Inte mycket tid över för mig alltså. Har iallafall med bebis i Ergon lyckats fota en hel del idag. Så imorgon tror jag allt det blir en Bloppis. POP, Lexington, Moln etc. Först till kvarn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh pop vill ju jag titta på :-(

Svar: Mest 50/ 56 och 62/68... dock är det bara att maila om du är intresserad ;) Har ett sett med moln barnlakan i grått dock... Det kanske skulle passa i nya "Moln"rummet? Nypris...339:- Vill du kan vi säga som Ove i Solsidan... Halva priset?;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-08-12 @ 19:57:28
Postat av: Pernilla

Du har så himla fina barn, man riktigt ser hur mkt Liam tycker om sin lillasyster! Hoppas att du finner en liten stund för dig själv också. Stor kram

Svar: Tack... de tycker vi med ;) Den där stunden är nog nu. L sover och A ger F mat... typ enda gången pappa duger. ;) KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-08-12 @ 20:24:02
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Sandra med Hugo

Vilka underbara bilder! :-)

2012-08-12 @ 23:46:47
URL: http://Freefallin.blogg.se
Postat av: Paulina

Vilka UNDERBARA bilder på söta små barn!

2012-08-20 @ 02:57:36
URL: http://thisispaulina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0