HemLjuvaHem

Efter några mysiga dagar i pappas hus. Var det tid att återvända söderut. Men inte utan. Att först hälsa på underbara Emma med familj. Liam tyckte det var så mysigt att få träffa sin Gudmor och så även vi. Det är helt galet att vi aldrig träffat Charlie som precis fyllt hela två år nu. Ändå känns det som om vi umgås precis hela tiden. Vi har verkligen njutit så mycket av tiden i storstaden denna gång. Att vi redan planerat in en resa upp i sommar. Då med besök till Gröna Lund och längre tid hos vännerna. Det är fantastiskt roligt att se våra små leka tillsammans.
 
Vi startade bilen runt nio tiden imorse och var innanför dörren med alla ting vid fem snåret imorse. Klockan åtta vaknade barnen och tyckte det var tid att starta dagen. Jag lät A sova. Han hade ju trots allt kört hela natten medan jag kunnat små slumra lite under resans gång. Istället ägnade jag morgonen och förmiddagen till att packa upp och iordning x antal väskor, kassar och påsar. Fick sån lust att röja undan julen med detsamma men där satte jag stopp för mig själv. Det får helt enkelt bli traditions enligt efter nyårsafton. Även om jag har sån lust att plocka samman den där granen redan nu.
 
 
 
 
 
 Det var verkligen skillnad i väder att komma hem. Från ett galet snöigt Stockholm till ett soligt Lund med grönt gräs och fåglar som kvittrar utanför fönstren där solen lyser in. Inte mig mot. Köpte nya Sköna Hem idag för att se över trenderna inför det nya året. O. Apporpå det. Måste vi se över nyårs menyn. Jag och mannen står för förätt och efterrätt detta året. Några bra tips?

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små

Här plockar vi också bort julen efter nyårsafton! :) lite får vi hålla på oss ;)

2012-12-29 @ 00:12:08
URL: http://zaraholine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0