Snövit

Hjälp som det snöar. Det slutar aldrig. Tar inte ens en liten paus. Och vi Skåningar som är vana med ett ordentligt snöoväder per vinter som försvinner lika snabbt som det kom sitter stumma i stugorna. Jag som spenderar större delen av mina dagar inne. Tycker självklart det är en riktig stämningshöjare med det vita vinter landskapet utanför fönstren. Med undantag för när jag måste klä på barnen plus mig själv tusen lager kläder inklusive mössor som kliar och skor som får mig att frysa om tårna oavsett raggsockor eller inte. I vart fall. Idag har vi varit riktigt effektiva. Sådanna dagar gillar vi. När ork och lust finns. Ska inte tråka ut er med detaljer kring det hela. Har fått en hel del projekt avklarat. O det tycker vi är skönt. Sen har jag lyckats med konsten att starta upp minst lika många ting igen. Men, men. Sån är jag.
 
 
 
 
 
 
 
Prinsepressans nya mössa från POP. Tycker det är svårt att htta mössor som sitter bra. Filippa har nu växt ur sin Newbie som vi tyckt så mycket om.
 
Imorgon. Är Liam hemma från förskolan och ska följa med Filippan till BVC. Vår lilla prinsessa fyller 6 månader och ska på obligatorisk läkarundersökning. Sen blir det frukost på cafè och pulkaåkning i parken. Längtar!

Kommentarer
Postat av: lisa

så fin mössa :)

2012-12-11 @ 10:18:06
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: elin

Åå, frukost på café gillar vi!

2012-12-11 @ 11:18:11
URL: http://owlandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0