Baby Blue

Trodde min tid att handla bebis blått var förbi MEN tokigt nog dras jag mer åt det blåa hållet när det gäller kläder till Filippan. En vana kanske. Eller bara så att min egen garderob mestandel består av blått. Iallafall är det hur sött som helst att matcha till allt det rosa. Blev SÅ glad idag då (Emelie) bloggvän erbjudit sig att skicka en del av sin söta dotters Vilmas urväxta garderob. Hur sött är det inte att ni tänker så på oss.











Babyfavoriter i blått från HM.

Måste ta en dag snart och gå igenom ytterligare en gång vad som blitt köpt och inte. Det börjar närma sig nu och med mindre lön ( sjukskrivning och FP) gäller det att planera inköpen. Dessutom är jag rädd att göra som vi gjorde till Liam och köpte en massa plagg i de små storlekarna som inte blev använda. Vill hellre köpa/få kläder i lite utspridda stl. Tiden går SÅ fort!


Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Hihi, vad bra att du blev glad! Har inga flickbebisar i min närhet, och din blog läser jag ju dagligen. Nu är allt sorterat: skänka, slänga, spara, sälja och till F. Mest rosa till F dock ;-)...



Kram på dig!

2012-02-15 @ 07:51:50
Postat av: Johanna

Jag har köpt stora storlekar just pga uppmaningar om att de växer supersnabbt. Har lite små just för bb men sen är det mest storlek 62 i skåpet. Jag har handlat mycket på rea pga att jag får minimum av mammapeng pga att jag ej jobbat men vill ju naturligtvis kunna klä henne snyggt för det :)

2012-02-18 @ 03:01:20
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0