Beatrix Potter

Godmorgon!

Inatt har jag sovit okey vilket innebär massor av drömmar men denna gång var de trevliga ;)
Det snöar utanför fönstret idag och jag har inga direkta planer. Tror jag ska ta mig för att sy lite nu på förmiddagen för att sedan vila efter lunch. Gårdagen tog på krafterna så idag laddar jag med ny energi.



Fann dessa underbart söta vykorten från Beatrix Potter online.



Min tanke är att jag ska använda dem till dekoration i Filippas hörna. Har inhandlat en del söta ramar som utvalda motiv kan få bo i. Tänkte först köpa tyg eller tapet med samma mönster att fästa på väggen men det blir dyrt för att inte veta hur länge vi bor kvar. Övriga kort tänke jag faktiskt använda till dopdekoration.



Älskar den söta förpackningen som uan vykort kan användas till en söt liten ask med ett omslag som ser ut som en bok!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Letar ni annan bostad? Jätte söta kort ju:-)

2012-02-09 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0