MotLjusareTider

Dagen avslutades bättre än den började än om med lite huvudvärk. Älskar stunden när Liam kommer hem från förskolan. Idag önskade L spela spel hos Bolibompa och jag frågade mannen om adressen var svt varpå liten svarar " Punkt se, mamma!"
Dagens små. De kan tekniken de. Fast här hemma avrundar vi dator/Tvtid för annat lite mer nyttigt som lego, memory och ABCstudier.



När L är nattad är stunden lugn här hemma. A spelar spel, ser på golf eller spelar WordF. medan jag bloggar, läser eller donar. Nya Plaza Interiör damp ner i brevlåda i eftermiddags. Får bli kvällens sömnpiller. Är dock lite besviken. Ett endast svart och vitt omslag ? Lite färg inför våren hade kanske varit något. Just nu är jag inne i en anti allt ska matcha period. En röd tråd javisst men bara två färger (?) i alla rum?


Kommentarer
Postat av: Frida

Är jättetrött på svartvitt. Har sett det nu!!!



Åh vad go er lille son verkar!



Tack för gratulationen! När jag skriver från iphonen verkar det inte gå att kommentera ibland, irriterande!

2012-02-16 @ 22:25:47
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0