Första Blöjorna

Säger som Mamma Mu "Jag förstår inte. För det går inte!" Idag har det fungerat lite bättre men fortfarande tagit mig ovanligt och oändligt lång tid att lasta ner bilder hit. Ni andra med Blogg.se Hur fungerar det för er !?!

Morgonen idag behöver vi inte prata om. Stort utbrott. En jacka som tydligen skulle ordnas med själv. Inte av mamma. Blev startskottet. Stressad pappa. Hormonfylld mamma. När stormen lagt sig. Behövde jag vila. En sisädär tre timmar senare. Är jag här hos er. Fortfarande i pyjamasen. Snart kommer dock älsklingarna hem igen. Tid att göra sig iordning och vara mamma/fru på allra bästa vis.

I veckan när jag var i stan för att handla på Apoteket (som vanligt!) och skicka in papper till FK ( inte heller helt ovanligt) svängde jag förbi BabyProffsen för att hämta ut vår babybox från Pampers. Måste säga att jag är glatt överaskad. Förutom en massa erbjudanen på olika ting följde detta med...



Blöjhink samt påsar.



Blöjor och våtservetter.



Sked till första måltiden.

Utöver en väska med lite små saker på BB minns inte att vi fick "gåvor" när vi väntade Liam. Idag fick jag dessutom hem presentkort på gratis body från Kapphals Newbie kollektion och rabattcheckar på HM baby/barn. Gratis är gott! ;)

OBS! Gratis napp 0-6 månader får NI genom att gilla MAM på FaceBook!


Kommentarer
Postat av: Fighting Spirits

Hur får du presentkortet till Kappahl, vill med ha... =)



För mig fungerar det bra att ladda upp kort.

2012-02-16 @ 17:51:16
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: ENDENISE

älskar gratisgrejer :D



sv: tack gulle du för att du svarade ♥ kramar och ha en fin kväll!

2012-02-16 @ 19:36:46
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0