Helg

Idag har vårsolen skinit över barmark i Skåne. Underbart även om jag bara kommit så långt som till Apoteket. Utöver detta har jag vilat. Illamåendet är lite bättre men fortfarande ihållande. Min barnmorska trodde det kunde bero på den meducin som jag ätit mot UV. Får hoppas att det lägger sig snart. Att det inte är något som kommit tillbaka och kommer bli tills F kommer.



I eftermiddags hämtade vi L tillsammans på dagis. Pappan försvann sedan i spåret och vi handlade till helgmys i affären. Nu har vi ätit hemlagade hamburgare i soffan, duschat och ser på Cars. Mysigt. Imorgon står BIO på schemat och det är Mästerkatten i 3D som vi ska se. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0