MammaByxor

Sjukt trött och sliten mama idag. Är spänd i hela kroppen med huvudvärk. Kan inte andas. Orolig. Antar jag. Inför morgondagens besök till doktorn. Iallafall har jag fått frisk luft, vila och fika.



Visar idag upp en "strålande" gravido i mamma hängsle byxor köpta på REA på Laredoute. Är så trött på mitt hår. Kan inte bestämma om jag ska fortsätta tona håret mörkt eller gå mot det lite ljusare. Synd bara att det är så dyrt att underhålla det ljusa hos frisör. Tål att tänkas på.



Söta detaljer. Jag vet att mannen tycker att hängslebyxor är hemskt. Det får han leva med. Dessa är underbart sköna.



Ett stycke mage med bebis i.

Nu blir det en lugnande kopp te framför Mästerkocken sedan förhoppningsvis några timmars sömn utan vilda drömmar!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

lycka till hos doktorn idag! tänker på dig! kram

2012-02-02 @ 08:19:17
Postat av: emelie med hugo&vilma

Vad fin du är! Hoppas allt går bra hos doktorn.



kjram kram

2012-02-02 @ 08:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0