Morgonstund

Denna söndagen startar vi med städ, tvätt och handling. Skönt när hela familjen kan hjälpa till. Dock har jag fortfarande myskläderna på och de lär få stanna. Är så sjukt trött och spänd. Att jag tror det får bli en stund till i nybäddade sängen för mig medan A och L bakar fika.



Mitt hår har blivit galet tjockt. Vet inte om det beror på graviditeten eller att jag inte slitit mitt hår med blondering på länge. Tack iallafall. Nu vill jag bara ha det långt också.



Bebismage.



Mysmorgonrock som jag fick i julklapp av mannen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

It´s the hormones :-) Håret blir ju galet fint när man är gravid. Glänser och är helt underbart! Sen självklart en bra kombo med att du inte bleker det, jag märker det själv nu när jag inte heller bleker, att det är mycket bättre :-)

2012-02-05 @ 16:45:45
Postat av: emelie med hugo&vilma

Å, vad fin du är!



Ja, håret ja... Du ska se mig nu ;-)... Har tappat MASSOR tyvärr. Suck. Njut så länge det varar haha!



Kram

2012-02-06 @ 09:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0