Nallis Födelsedag

Idag är inte min dag. Att "vakna på fel sida" är minst sagt vad jag gjort. Inget tålamod, irriterad och ledsen. Utan någon anledning. Förutom det övriga. Som jag inte vill skriva om. Förstår inte. Att det ska bara så tungt. Att vara sjuk. Ska vila nu. För inget annat jag tar för mig idag går min väg. Försöker fokusera på annat istället. Som dagen igår. Då det var Nallis födelsedag. Ja, han fyller år på torsdagar, lördagar och söndagar. Igår firade vi hans 75års dag med att baka muffins.














Världens sötaste sockerbagare L !


Kommentarer
Postat av: emelie med hugo&vilma

Har lite kläder jag plockat ur som jag tror skulle passa lilla F så småningom - kan inte du maila din adress så kan jag skicka dig ett paket? (jag vet att du gärna inte har begagnat, men i dessa små storlekar slits det inte knappt, och jag har så mycket sött hemma jag vill ge vidare :-)...).



kram!

2012-02-13 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0