Prinsessor&Prinsar

Grattis till Daniel och Victoria som inatt blev föräldrar till en prinsessa.

2012 verkar bli ett riktigt prinsessår. Alla jag följer och känner ska få precis prinsessor. Inklusive vår Filippa. När Liam föddes var det bara pojkar överallt.

Nu frukost och sen tillbaka till sängen. Mår sisådär idag. Kan inte sova på mage längre. Har hittills kunnat ligga något sådär på sidan och luta mig lite över kant men i förrgår bestämde sig F för att nu går det inte mer. Inatt har jag sovit på rygg vilket inte är att rekomendera. Dessutom känner jag som att en förkylning är på G. Om jag vilar nu hoppas jag på att få ny energi till helgen!

Kommentarer
Postat av: emelie med hugo&vilma

Usch ja, det där med att sova blir jobbigt mot slutet... stackare!!!



Förresten, har du länken till där du köpte era fönsterskydd? Och en bild på hur det blev om ni har satt upp det?!



Kram kram

2012-02-23 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0