Remby

Jag har fått äran att testa ett nytt bildbehandlingsprogram via Blogg.se nämligen REMBY.
Har inte hunnit "leka" tillräckligt länge för att skapa något vidare kreativt till er. Men. Man måste starta någonstanns. Har mest övat mig på grunderna idag. Får vi se om vi kan finna ut något lite mer imorgon. Ny information och min trasiga hjärna går inte riktigt samman.



För att visa vad jag pysslat med i eftermiddags. Skrivit samman vad vi har kvar att köpa till F. Det är inte alls många ting kvar nu. Tror nog vi är i stort sett färdiga.  Lite små justeringar och sen väntar vi bara på bebis som av förklarliga själ gärna får bli i magen min till BF ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0