Skapa

När A kört L till dagis och själv startat dagen på jobb tog jag för mig att starta upp mina syprojekt här hemma. Började lite försiktigt med att sy draperier till Filippans garderob. Det blev till att plocka ner storebrors blåa och istället sätta i ett rosa- och vitrutigt tyg från Panduro. Har helt glömt av hur roligt jag tycker det är att sy. Har inte haft tillfälle sedan jag flyttade hemifrån. Ser redan fram till att knåpa vidare på mina små projekt. Dock tar jag en sak i taget. Det övar jag på. Att inte göra allt på en gång för att sedan gå rakt in i väggen och tappa lusten för de hela.







Riktigt nöjd är jag med resultatet och kanske mest med min egen insats. Att inte ge upp, ta det med ro och sluta innan det blir för mkt för gröthjärnan. Nu har jag precis ätit lunch och ska lägga mig till att vila. Jag var ute och "sprang" inatt igen så jag känner att jag fattas några timmar för att orka med ef!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0