SlitenMama

Denna dagen har varit fylld av spänningar som släppt. Tunga besked. Som bara jag kan ta. Väl taget. Är livet lite enklare. Ska bara släppa alla jäklans samveten. Njuta av nu. Svårt bara. Med en oviss framtid. Önskar jag kunde skriva mer till er. Det gör jag kanske en dag. När styrkan finns. Det gör den inte idag. Är iallafall fortsatt sjukskriven.



Bäddar ner mig med nya mama. Om jag nu kan få in något i huvudet. Amningshjärna sisådär några månader för tidigt. Tur att en bild säger mer än tusen ord? Nu ska jag iallafall sova. Lycklig. Över att jag idag hörde Skrållans hjärta slå!

PS. Hur kunde jag komma på iden att skaffa mamma byxor med hänglsen !?! Jag som är galet kissnödig för jämnan. INTE att rekommendera!!! DS.


Kommentarer
Postat av: emelie med hugo&vilma

Fokusera på L och F nu - släpp allt annat skit. Lev NU och njut av din fina mage - det går snabbare än snabbast andra gången... Har redan glömt hur det känns när liten knuffar och buffar inifrån!



Ta hand om dig nu! Det finns bara en som DU!



Kram och trevlig helg.

2012-02-03 @ 07:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0