Svar

Det är verkligen roligt att ha fått så många nya läsare till bloggen. Fick några frågor från Ulrika. Tänkte jag svarar i ett inlägg. Skapar en ny kategori som heter SVAR. Utifall det är fler som har frågor.

Vart har ni köpt den bruna flygplanslampan i Liams hörna?
Flygplanslampan är köpt på Ilva i Malmö. Det var fyra år sedan och jag var helt säker på att just den lampan skulle vår lilla prins bara ha. Vi älskar den fortfarande!

Silverhalsbandet. Det långa med berlocker på?
Det har "växt fram". De långa kedjan har jag köpt hos en guldsmed. Den runda brickan med texten "Us against the world" har jag fått av A från Amanda Egilson. Hjärtat är en gravid bola från Mom To Mom (finna att köpa på Nelly.se) och nu har även min förlovningsring från Schalins fått flytta dit. Har nämligen gått upp så mycket i vikt att den inte längre passar mitt finger. ;)

Sen vill jag säga TACK för dina underbara ord. Det värmer verkligen. Och GRATTIS till bebis!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Det är jag som ska TACKA dig för du inspirerar mig:)

Glömde fråga dig var du köpt Liams säng?

Gud vad fin apan är! Men vilket pris:)

Jag har börjat få huvudvärk och är så trött undra om det är järnbrist? Vad ligger ditt järnvärde på?

Kram U. Förresten jag bor oxå i Malmö:)



2012-02-25 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0