Kreativ

Idag har jag sovit lääänge. Det är verkligen behövligt. För att få all stress ur kroppen. Får se om det blir en liten promenad i eftermiddag. Behöver luft. Annars har inte så mycket skett idag. Fått ordning på lite papper, räkningar och telefonsamtal. Tar mig mot att fixa med små ting men det är skönt när det är förbi. Väntar fortfarande på att några personer ska ringa upp. Under tiden leker jag lite med Paint. Ett litet kollage till blivande "rum" här hemma.



Trott eller ej men det mesta har vi redan. Jag har (och nu kommer en hemlighet!) under flera år någon gång ibland köpt något litet utifall att vi får som vi önskar och blir flerbarnsföräldrar en dag. Självklart har jag handlat mycket vitt för att de skulle kunna passa både pojke och flicka men nu när vi till 99,99% vet att det är en liten Skrållan i magen blir det till att lägga till det där extra detaljerna. Något såhär förbereder vi iallafall här hemma på våran gata i stan. Det som fattas mest är kläder och textiler skulle jag tro. Måste göra en lista. Någon dag. Vad vi behöver, kan önska oss och vad vi ska köpa själva!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättemycket fint!!

2012-01-18 @ 20:58:45
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0