Liams Dop

Vilka underbara minnen det är att se tillbaka på Liam som baby. Jag hade helt glömt av hur helt fantastisk vacker han var. Liten, rund och alldeles bebis perfekt. Några av er har sett dessa bilderna tidigare men eftersom det var flera som önskade bilder från förr har jag nu lagt till de bland kategorierna. Ni får dock hjälpa mig att fylla på dem mellanåt. Är så lätt att glömma bort när man är upptagen i nuet. Tänk att var lille lille bebis nu ska bli storebror. Jag undrar så. Om de kommer vara lika?



Helt totalt bedåradnde dop bebis. Klänningen har min mamma sytt och den får lillasyster självklart ärva. Fast med rosa band ;)



Vi hade prinstema.



Blomster på bord.



"Äkta"ballonger och massor av gott.



"Hembakt"



Jag har en ting för detaljer.



Självklart hade vi även tårta.

Säger som Alfons faster Fiffi... "Ooo... det ska bli så roligt!" att få arrangera ännu ett barndop. Denna gången blir vi som skrivet på landet och bara det gör att det inte kan bli annat än perfekt!


Kommentarer
Postat av: marie

åhh vilken fin dukning du gjorde till Liams dop!!När var det hand döptes? jag undrar om jag kan få tag i plast tallrikar samt servetter med samma tryck?



tack på förhand, Du får gärna svara så fort du kan.

Marie

2012-04-16 @ 12:43:46
URL: http://minbebis.se/blogg/passionivardagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0