Miffy

Det tar mig en evighet att få något gjort nuförtiden. Jag är så trött. Att det mesta resulterar i att jag bara ska vila en liten stund först. Sover som bäst på dagen. Tycks inte drömma lika mycket då? På nätterna därmot är jag på jobb, springer efter platser dit jag aldrig når fram och försöker få min lilla röst hörd i en oändlig stor värld. Trots detta har jag idag tvättat, skickat in papper till FK och nja det var väl det. Det får räcka. För en stund. Snart kommer killarna hem. Då är det tid att vika tvätt, vara mamma och äta middag tillsammans.



Efter förra veckans ommöblering här hemma har Filippas kläder nu en alldeles egen plats. Som jag älskar att vika de där små högarna med mini kläder.



Det finns tusentals söta plagg till flickor. Tur man är inne på barn nummer två och vet något sådär vad som används och inte används. Söta basplagg är det vi handlat mest och några söta klänningar.



Jag älskar Miffy. Hoppas Filippan gör det med. Iallafall har hon fått en.

Nu ska jag bara sova en liiiten stund innan eftermiddagen drar igång här hemma på våran gata i stan!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så mycket fint!!



Är också hemma och sover idag...

2012-01-30 @ 17:51:00
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0