Peter Rabbit

Det är verkligen underskattat att få sova en stund på eftermiddagen. Nuförtiden är jag inte människa annars. Mannen är i tvättstugan och hämtar barn på lekskolan. Själv har jag tagit tag i räkningarna och ska snart börja vika kläder. Först vill jag bara visa er vad jag fann igår. Se vilka söta pappersglas, tallrikar och servetter med Peter Rabbit. Jag är helt överförtjust i Beatrix Potters lilla kanin och bokar dessa för dopdagen pronto. Å, vad jag ser fram till den dagen. Denna gången har farmor och farfar snällt lånat oss landet och min familj kommer att bo i stugbyn nedanför så vi kommer vara tillsammans allihopa OCH det kommer vara sommar.







Vil ni se bilder från Liams dopkalas !?!


Kommentarer
Postat av: Farmor Gun

Ja, jättegärna vill jag se bilder från Liams dopkalas.

Kram

2012-01-24 @ 19:22:47
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

ÅÅÅåå, vilka fina! Var hittade du dem? Japp vill gärna se bilder från Liams dop!



Kram kram!

2012-01-25 @ 11:35:54
Postat av: Cissi

Jag vill också gärna se bilder från Liams dop!!

2012-01-25 @ 14:30:18
URL: http://minatvasmatroll.blogspot.com/
Postat av: Frida

Klart vi vill!!!!



Låter härligt.

2012-01-25 @ 20:33:24
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0