Rosa

Ska snart lägga mig i sköna sängen med ett avsnitt av "Mästerkockarna". Kvällen har varit lugn. Har sett runt på internet och funnit en ny idè.



Från danska Sebra kommer dessa helt fantastiska spjälsängarna/ växasängarna som bland annat går att inhandla hos Miljögården för cirka 6500,-

Vi har som tidigare skrivet redan en underbar säng från IKEA men man kanske skulle ta och investera i lite färg. Har jag något att pyssla med om dagarna.
Vad säger du älskling?

Ne nu tror jag snart bloggen får börja handla om något annat än bara bebis och barn men det är ju såå roligt. Jag älskar ju detta!

PS. Jenny... Fika nästa vecka? =) DS.


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Jag ska till lund till privat neurolog på tisdag. Ska nog ha sällis av en kompis efterosm jag e inställd på att beskedet kanske inte blir så roligt:-( Men beroende på hur resultatet blir dvs hur mitt humör o mående blir sen i veckan så tar jag gärna en fika kanske onsdag eller torsdag om jag mår ok:-) Kram kram

2012-01-19 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0