SolISinne

Det blev en kort tur till landet "över helgen". Planen var hela helgen men efter en natt i kylan gav vi upp. Förvisso mysigt med snö och eld i kaminen men insnöade hade vi ingen lust att bli. Nu har vi värmt oss med mysig middag och ser på Gladiatorerna, spelar Wordfeud och ser runt på Internet.


Söt dock inte så praktisk.


Tänker sommarbebis i värmen.


Dock blir det en och en annan kofta till kyligare kvällar på altanen.



Första jackan till hösten. Har fått en ting för öron. Gulligt.


Minns att jag ofta bar kort klänning och trosor med spets som liten. Sött, sötare, sötast.

Alltihop vårnyheter från LAredoute.

Kan inte annat än att se åt vår och sommar. Vintern har jag lagt bakom mig och tänker hädanefter blunda för det vita vinterlandskap som skapats utanför fönstren. Har dock några härligt frostiga bilder från landet men dem får ni ta del av imorgon när jag tinat upp!


Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Men ååååå jag dööör vad söt body! Zara tycker jag också har superfina saker. Lovar, det är ren livsfara att ha en tjej ;-)... Iallafall för plånboken!



KRAM

2012-01-22 @ 08:44:37
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Åh så mycket fint! Jag vill ju ha allt om det är en liten flicka vi väntar :D

2012-01-22 @ 12:01:28
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0