StoooorMage

Vi hade DEN mysigaste kvällen igår tillsammans med våra vänner. Det blev pizza från Vespa ( den enda pizzan i stan värld att betala för!) och lek långt in på kvällen.



Rund och go.



Bebismage i vecka 20 på kvällen. Galet stor och hård i slutet av dagen.



Det är mest när jag sitter ner som jag känner sparkar. Mysigt.



Min äldsta allra underbaraste son.



Liam och Leia. Igår pratade vi om att det är konstigt att ni faktiskt inte alltid varit en del av vår värld. När ni idag har en sån självklar plats. Dessa två är underbart söta tillsammans. Massor av kramar och pussar.

Idag har jag mest sovit medan mina två lekt och sett på film. Det är galet kallt ute och vi längtar efter våren. Då vi kan spendera helgerna tillsammans på landet i värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0