Vårsol

Idag har varit en typisk söndag. Mannen for iväg till havet på fisketur och jag tillsammans med Liam begav oss på promenad till parken. För att mata fåglarna och leka en stund. Hemma igen blev det pannkakslunch från gårdagen. A kom hem tidigare än väntat. Stackarn känner sig sjuk igen. Han som aldrig brukar bli dålig. Jag fick dock lägga mig och vila en stund. Därefter tog vi tag i hemmet. Städade ordentligt. Så underbart när det är klart och vi imorgon kan starta veckan med ett rent hem.











Det är verkligen härligt att komma ut i frisk luft och få lite sol i ansiktet även om det fortfarande är riktigt kallt. Nu tror jag vi avrundar kvällen med en varsin kopp varm te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0