21augusti1984

Mitt i allt planerande inför födsel av barn, semester och planering av dop har jag helt glömt av att jag faktiskt själv snart blir ett år klokare. Om det fortfarande är tillåtet i denna ålder att skriva önskelistor så kommer min här...
 
 
Vita brödkorgar från favoriten BRUKA.
 
Fruktskål Trådig från IKEA 199;-
 
Stina Wirsen`s Baby
 
 
Anchetter, tallrikar, koppar, glas och övrigt från Rörstrands Mon Amie.
 
 
ABSOLUT stiligaste sittpuffen från Åhlens 599;- och tom ännu snyggare i verkligheten.
 
HAPPY BIRTHDAY TO MEEEE!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Men du, önska något till dig. Något eget! Jag vet, det är svårt. Önskar alltid grejor till hemmet. Men har blviit liiite bättre... Av syster ska jag få en lufballongsresa nu när jag fyller 29 (!!!). Galet. Är ju tokigt höjdrädd haha.

Ha en fin dag MommyM!

Svar: Å jag veeet jag har blivit preciiis som min mamma som alltid önskade sig en potatisskalare eller ngn annan för oss oviktig pryl till hemmet som hon menade var en present till henne... MEN de här är ju presenter till mig... ting som vi annars inte hade lagt pengar på såhär i FK tider.... Har flygit ballong en gång.... det är fantastiskt dock är jag som du höjdrädd och det tog en liten stund innan jag kunde koppla bort tanken av "Va f-n" ska jag hålla i mig om vi störtar =) KRAMAR
VISA HELA MIN PROFIL

2012-08-01 @ 07:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0