Dvala

Förtillfället befinner jag mig i en inredningsdvala. Eller kanske dröm. För jag får massor av inspiration till mig men gör ingenting utav det. Istället sparar jag ideerna i mappar på datorn till hösten. Tänkte dock nu när farmor promenerar med barnvagnen och L leker med farfar passa på att uppdatera lite medan jag sitter i skuggan i ro.
 
 
För några veckor sedan kom ett presentkort från Syster Lycklig i posten. Från min moster med familj. Tackarrr så hemskt mycket. Ni är så fina som tänker på oss.
 
 
 
En bra idè om man har svårt att finna på presenter till de små är att låta föräldrarna välja själv i en butik ni tycker om. Det finns ju alltid tusen ting som bebisen behöver. Själv känner jag mig rätt mätt på bebiskläder i stl 56 och 62. O leksaker. Istället passade jag på att handla något som jag kanske inte skulle köpt preciiis nu. För egna slantar. Lyxigt.  Det blev en undebart vacker tapet till lillans framtida rum från Ralph Lauren. Natural Study Toile. I rosa. Såklart.
 
 
 
 
Inspireras alltid av vackra House Of Philia.Har ni inte hittat dit tycker jag verkligen ni ska klicka in direkt.
 
Nu stund i solen innan det blir båttur i Åhus med hela familjen!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Du får jätte gärna hjälpa mig med en design om du har tid och lust!! :-)

Åh vilken fin tapet och rummet var helt underbart! Sånt vill nog Filippa ha sen :-)

2012-07-25 @ 14:42:19
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Pernilla

härlig inspiration! jag har fortfarande inte kommit så långt med bebisrummet. har kikat runt i lite butiker men jag tror att det är nätet som gäller! håller ni också till runt Åhus? vårt sommarställe är 5km söder om Åhus, vid havet. kanske stöter vi på varandra :-) kram

Svar: Inspiration finns det mycket av online... har du sett styleroom... lite blandad kvalitet på inredningen men några ideer kan man alltid finna.... annars brukar jag googla på barnrum.
Vi bor lite längre in landet dock medfem minuter till havet. Nära till Kivik, Åhus och Kristianstad. I en av byarna... hade varit festligt men jag vet inte om jag skulle känna igen er in real life. Förutom att jag antagligen hade sett avensjukt på din fina mage. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-25 @ 21:39:08
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Ja, tålamodet måste vara på topp när vi har trotsiga barn! :-) jag hittar inte det du sa jag skulle leta efter. Det kanske är annorlunda för blogspot? KRAM och tack

Svar: O förlåt... tänkte inte på att du har blogspot...ska googla och se hur inställningarna ser ut där... KRAM!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-25 @ 21:45:31
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0