Ergon

Jag vet inte hur jag hade gjort utan min Ergo. Nu har jag även fått hem vind-och regnskydd som jag köpte hos KokoBello. Det behövs tyvärr denna sommaren. Speciellt med en prinsessa som är mammig deluxe. Lite längre stunder går det att underhålla nu. Med musikmobil, skallra eller allra bäst våra ansikten men bäst är fortfarande att sova på mammas hjärta. Det enda negativa med bärselen är att jag inte tar lika mycket bilder på Filippan.
 
 
Mamma + Baby.
 
 
Min nya favorit kjol LaRedoute.
 
 
Med båda mina älsklingar.
 
Tvåbarnspappan. De ser på Golf. Liam är koncentrerad.
 
 
Fortfarande med gips. Dock lite mindre. En liten spricka kvar!

Kommentarer
Postat av: jenny

Stackars L! Hur länge till?

Svar: Den 3 augusti har vi tid i Kristianstad och DÅ hoppas vi verkligen vi blir av med det. Svärmor undrar om ni kan och vill komma ut ngn dag denna veckan... vi har P har på landet med oss och det hade varit såå mysigt?
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-21 @ 19:25:42
URL: http://jejjemoteds.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0