Rock Prinsessa

Idag gjorde vi oss lite extra fina för vi väntade efterlängtat besök av "tant" Åsa. Vi lärde känna varandra via jobb. Eller rättare skrivet. Å var min chef efter Filippas gudmor Linn. Ja jag har ett komplicerat förhållande till mina chefer. På ett positivt sätt. Vi har helt enkelt arbetat hårt tillsammans och lärt känna varandra utan och innan. Är otroligt lycklig över min arbetsplats och alla underbara människor jag får lära känna. Iallafall idag var det Å:s tur att välkomna prinsepressan till världen. Vi bjöds på hemmalagad chokladkaka och fick fina presenter. Mysigast var dock att vi äntligen fick tid att ses en stund.
 
 
 
 
 
 F (och även L) har fått så mkt fina paketer under dessa veckor. Har tagit kort på allt fint till babyboken. Även ni ska få se.
 
Nu går ögonen i kors men jag ska försöka att hålla dem uppe ett tag till. Vill verkligen se senaste avsnittet av Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0