SettSötasteSött

Då har ännu en semesterdag startat och idag leker vi på gräsmattan hela dagen. Det är sol och underbart att bara vara. Liam badar, jagar fjärilar och sparkar fotboll. I skrivand stund har Filippa precis somnat och jag tänkter unna mig en stund med en go bok. Läser "Modershjärtat" fjärde delen i böckerna om barnmorskan Cecilia Lund av Katarina Janouch.
 
 
 Vi älskar Kapphals Newbie kollektion. Denna söta klänningen är ny in och jag tänkte att den kanske kunde passa prinsepressan.
 
Måste sätta mig ned ikväll och gå igenom de sista detaljerna innan dopet. Igår bestämde vi att göra egna smörgåstårtor att bjuda på. För att inte behöva spendera all tid i köket. Vi vill hinna njuta dagen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Fingrade på den klänningen idag...

Vi döper Filippa 12 augusti. Längtar så!

Svar: Visst är den de.... blir antagligen den F bär innan dopet då vi tänkte ta familjebilder... sedan blir det vit dopklänning i kyrkan och sjömansklänning på dopfesten. Finns så mkt fint till de små!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-26 @ 18:27:37
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Svar på kommentar:
Tröjan Vilma har är från Lindex (en gammal kollektion, köpt second hand).

Svar: Kanske vi får köpa den second second hand lite senare ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2012-07-27 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0