En Rosa Dröm

Idag var det två små här hemma som tyckte att mamma minsann inte skulle hålla någon sovmorgon. Själv är jag galet trött. Blev sent igår. Såg på Arga Snickaren på Play tillsammans med mannen. Tur jag kan sova lite senare. Har dock några ärenden till Apoteket först men sedan. Den där sköna sängen är vår bästa investering alla tider.

Ett annat köp är ett spjälsängsängsskydd till Filippan från Lexington. Ni som följt bloggen vet att jag sytt ett eget i vitt med sidenband. Fick för mig att tvätta det för några veckor sedan. Skulle jag int gjort för stoppningen innuti blev helt klumpig. Då bestlutade jag att det fick bli ett köpes.








Sängen är bäddad. Rummet är klart. Väskorna är packade.

Nu fattas vi bara vår BABY!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag älskar Lexington! Har själv några rosa små inköp därifrån som ligger och väntar. Så fort jag blir ledig ska jag börja förbereda på riktigt. Ha en mysig tisdag!

2012-06-05 @ 08:36:50
URL: http://storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Ja, jag förstår att du helst ser att det är svalt ett tag till. Det gör i och för sig inte mig så mycket heller då jag jobbar ett tag till ;-) Sen får det dock gärna bli sol.



Vår lägenhet är en 3:a på 86 kvm så det finns ett rum som ska bli bebisens. Har faktiskt precis gjort ett litet inlägg om hur det ser ut nu. Hoppas att det ska bli bra efter lite pyssel!



KRAM!

2012-06-05 @ 10:22:18
URL: http://storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0