God Morgon

Då var det lördag och vi har börjat dagen i ro. Mannen är ännu inte uppstigen, Liam ser på film och jag har tonat håret, färgat bryn och fixat med naglar. Jag somnade tiiidigt igår efter en fylld dag. Har dessutom haft en natt utan onödigt ont. Härligt att vakna "utvilad". Näst på schemat står tur till havet för glass, sedan vila för mamman och senare en kväll med tid tillsammans hemma med familjen. Hade ingen ork att ordna med bilder till er igårkväll men nu. Resultatet. Av många månaders pysslande av förberedelser.















Nu fattas vi bara gullfia.

Nu tid att starta upp projekt "komma utanför dörren"!


Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och gravid i vecka 38

Åh så fint se blev! :) super

2012-06-09 @ 12:16:43
URL: http://zaraholine.blogspot.se
Postat av: Anna

Jättegullig hörna! Önskar er lycka till nästa vecka.

/Anna (från högstadieklassen)

2012-06-09 @ 13:48:08
URL: http://makethingshappen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Superfint!

2012-06-09 @ 17:17:42
Postat av: Jennie

Så himla fint! Jag är så otroligt nyfiken på en "helhetsbild" då jag förstått det som att ni inte bor så jättestort, eller har jag fattat fel? Älskar compact living men är inte jätteduktig på att komma på smarta lösningar själv, därav att jag gärna ser hur andra tänkt/gjort.

Är hennes hörna inne i ert sovrum? Vart finns Liams rum (hörna?) Skulle vara jättekul att se lite mera "vidvinkelbild" på hur helheten ser ut.

Superfint verkligen!!

2012-06-09 @ 21:47:10
URL: http://jempie.se
Postat av: Frida

Underbart Mikaela!

2012-06-09 @ 22:36:07
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Helt underbart! Du är så duktig!

kram

2012-06-10 @ 12:59:41
Postat av: Jo

Otroligt fint! Var har du hittat de fina beatrix potter ramarna? Och bokstäverna? Grymt bra smak har du!

Svar: ¨TACK =) Ramarna är från IKEA och Lagerhouse. Bilderna är vykort som jag beställde från internet men minns tyvärr inte sidan. Går kanske att Googla. Bokstäverna finner du hos Gallerix för 39,- stycket. Gillar att de båda kan stå själva på en hylla eller hängas på vägg. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-06-29 @ 10:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0