Hemma Hos Gudmor

Det blir inte mycket tid prioriterad framför datorn nu. Är upptagen med att mata, byta blöjor, ordna med flaskor, tvätta kläder och M.Y.S.A. Allting går preciiis som det ska vara. Lite smått upp och ner sådär men under kontroll och fyllt av kärlek. Idag somnade storebror i tid för första gången på en vecka och vi märker att nu är det tid för rutiner igen. Det har varit mycket för L den senaste veckan men han tar det så fint men nu blir det skönt att återvända till vardag igen. Det går fort att vänja sig vid att det ska hända ngt hela tiden. Känner att det vi behöver nu är att falla tillbaka i mysiga ting som det var då.

Jag har så mycket att skriva till er. Ni får ursäkta om jag kanske skriver en sak om igen. Jag har nämligen inget minne för tillfället eller koncentration. Vi har iallafall haft några super mysiga (och svåra dagar men det hör till!) dagar. Hunnit med lunch i solsken på stan, picknick i stadsparken, haft "välkommen till världen kalas" tillsammans med stolta farmor och farfar, myst med mormor och försökt njuta i varje sekund. Det känns som jag lever i en dröm som blir sann varje gång jag ser på vår F. Igår vilade vi eftermiddag tillsammans med prinsessan mellan oss. L lekte "mamma, pappa och barn" men en flickkompis från dagis i "rummet" sitt. Vi såg på varandra. Jag började såklart gråta. A är den bästa. Som tröstar, peppar och tar om hand om oss alla tre.

Idag har vi spenderat dagen hemma hos underbaraste Gudmor L med H och prinsessan L. Jag är så otroligt lycklig för våra familjer och vänner som finns här för oss. För tillfället är jag så otroligt fylld av lycka. Det är SÅ mycket känslor. Det betyder så mycket. Vad har vi gjort för att förtjäna allt detta?



Prinsepressan trivs i Gudmors trygga famn.



Leia som är 2 år. Precis lika gammal som L var när hon föddes. Var så försiktig med bebis. Klappade fint, höll i handen och sjöng "Blinka lilla stjärna!"



Linn är en av mina äldsta vänner från tiden i Lund. En underbar människa. Fantastiskt på både in- och utsidan.



Om vi fick önska får F med sig en del av dig i livet.



Mysigaste familjen. Henrik är lite av en idol i Liams ögon. Han kan "allt" om fotboll, har studsmatta i trädgården och arbetar med sport. Sist fick L en personlig tryckt Sverige tröja med namn som har stått högst upp på "vad jag ska bära på dagis" listan sedan dess.

TACK allra underbaraste för god lunch, presenter (fick en superfin berlock med ett par prinsesskor till armbandet mitt!) och för att ni finns i vårt liv!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det låter verkligen som att ni har helt underbara dagar. Ni gör helt rätt i att njuta fullt ut. Hon är så fin på alla bilder, lilla Filippa.



Ja, ibland måste man skicka ut sina män på golfbanan, man vet att det gör gott. Kryss i taket att min sambo faktiskt sa att han spelat lite för mycket de senaste veckorna.. trodde aldrig att jag skulle höra honom säga det ;-)

2012-06-17 @ 21:49:28
URL: http://storiesbyp.blogspot.com
Postat av: Jennie

Vilka fina bilder! Och en personlig fotbollströja låter liksom bara hur kul som helst, kan tänka mig att han var STOLT! :D

2012-06-17 @ 23:24:09
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0