IKEA

Hjälp va trött jag är. Den här sovstunden mitt på dagen är verkligen värdefylld. För att orka med resterande del av dagen. I nuläget är jag glad i att ha mannen hemma vid för orken är inte stor.



Lovade visa er vad jag inhandlat på det stora varuhuset när jag var där sist. För något så spännande som vita servetter för 19,- kan jag inte låta er gå miste om.



Och ännu mer spännande vita ramar. Detta hör dock till ett litet projekt här hemma som blev såå fint. Ska fota till er sedan.



Vita DVD boxar till Liams annars färgglada filmsamling.



Vackraste sängkläderna med tolièmönster.



Badbalja till landet. För att slippa ta med ytterligare ting. Tror det kommer bli en del resor dit denna sommaren.

Det var välan det hela. Ja. O beticken som ni såg igår, några tidskriftssamlare till Ls tidningar och ett ny vit klädsel till soffan. Älskar att den blev som ny.

Skönt när man gått runt och stört sig länge och sedan får ordning igen. Det krävs om man ska få plats fyra på femtiofyra. Ärligt är det inga problem. Gäller bara att tänka till. Nu kommer liten hem från dagis. Visar er mitt tavelprojekt senare!


Kommentarer
Postat av: Frida - BF 8 juni ♥

Lakanen är fantastiska!

2012-06-05 @ 17:13:23
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0