Svar

Är så otroligt glad i er som läser bloggen min. Ni är så härligt nyfikna och engagerade i oss och självklart vill jag försöka svara på era frågor.

Har ni fått datum för snittet?
Ja. Först sa vi att vi skulle hålla det för oss. Det gick sisådär. Då sa vi att vi skulle berätta för de närmsta. Detaljen är dock att de människor vi delar livet med är det närmsta. Nu har vi sagt att vi inte vill skriva det på bloggen eller Facebook. Blir lite spännande för er. En liten ledtråd är att vi är inne i "veckan före veckan!". Kommer självklart försöka uppdatera er när det hela sker.

Vart kan jag handla ett Sleepyhead till vår baby?
Online finner du dem hos Mammasshop, Bonti eller Babyexperten. Finns i rosa, blått och vitt.

Var har vi köpt Liams hängslebyxor?
Jag köpte dem hos Oiidesign online från märket Rockefelle. Har varit favoriter i garderoben länge. Passar både pojkar och flickor men finns även i söt modell som hängsleklänning.  

Att jag borde ha en bloppis i bloggen har jag aldrig tänkt på men det kanske kommer. Ska bara ta mig tid att se igenom vad som finns. Oftast kastar jag det som inte är hållbart och det som sparas är tänkt att ärvas. De finaste små babyplaggen är det som är finast i kvaliten och jag kanske inte skulle behöva spara allt eftersom vi alltid vill handla lite nytt men de har jag fortfarande väldigt svårt att skiljas från. Får vi som vi önskar blir fyra eventuellt fem eller tom sex en dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0