Apoteket

Liam väckte mig (läs: oss MEN min man lider av "insomnia" på morgonen så det blir till för mig att gå upp!) tiiidigt. Jag är dock glad. Att han sovit i sin säng hela natten. Igen. Och att vi stod mot inatt när han ville upp till oss. Satt brevid honom istället. Ja han är fyra. Vi har minst sagt dragit ut på det där med att sova i egen säng HELA natten. Fram till mitten brukar vara okey. Sen är vår säng mysigast. För hela familjen. Nu har vi sagt till L att när man fyller fyra då klarar man att sova i egen säng. Han verkar gilla läget. Vi med. Fast. Om dryga tre månader. Har vi en ny liten i sängen. Gjorde vi det enkelt för oss. Vänjer vi F vid sin säng med en gång. Det är dock inte riktigt vår sak. Vi är nämligen båda två svaga för det här med bebisgos.

Idag drar jag något gammalt över mig och promenerar ner till APOTEKET. Igen. Mest spännande stället i stan. Eller inte. Gravidvitaminerna är slut. Tid för nya. Och lite luft. Kan inte skada. Trots att jag är sjukt sjuk. Trött på att vara trött och vill prestera något för mitt eget självfötroendes skull pronto.







Är inte så mkt för trendrapporter. Har dock läst att keps är ett av vårens IT plagg. Ja se där. En hipp mamma!

Kommentarer
Postat av: emelie med hugo&vilma

Hugo somnar i vår säng - Joel bär över honom när vi lägger oss. Sedan kryper Hugo till oss igen under natten. Vilma somnar i sin säng, under natten vaknar hon och får komma över till oss. Så vi är oftast 4 i samma säng när vi vaknar ;-). MYS på hög nivå!



Jag känner som så: Hugo kommer inte alltid sova i vår säng. Vill han det nu så får han det.



Åren går alldeles för fort och helt plötsligt har vi tonåringar i huset som inte vill kramas alls... Så jag passar på att mysa nu.



Ha en fin dag!



kram!



ps. ååå, F's paket är inte iväg än.... Glömmer varje dag. Suck på mig.

2012-03-13 @ 11:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0