Bä Bä Vita Lamm

Rätt svar på gårdagens fråga var...











B.A.B.Y.K.O.R.G.E.N

Den är verkligen SÅ fin och jag var såklart tvungen att bädda med mina hemsydda lakan, filt och mjukdjur med en gång. Nu står korgen och väntar uppe på lillans garderob.

Annars går dagen i stilla ro. Jag har mest vilat. Har lite av en klump i magen men vet inte orsak.

Vill säga att det gör mig otroligt glad att ni är så många som läser och era snälla kommentarer värmer. NETTAN om du vill starta blogg. Gå in på blogg.se:s startsida och skriv in dina uppgifter. Det finns klart många olika bloggmotorer men jag har använt mig och varit nöjd här i flera år. Skulle vara så roligt om du vill skriva adressen till mig här sedan.

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättesöt babykorg!

2012-03-09 @ 08:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0